Stories

Port of Antwerp triathlon

Antwerp Triathlon logo

Met het Port of Antwerp Triathlon Festival organiseren we een ambitieus publiek sportevenement. Het brengt sportieve recreanten, top elite atleten en enthousiaste supporters samen rond het Eilandje in Antwerpen. We combineren topsport met amateursport,  fanbeleving met sporters. Ons doel is om een evenement te ontwikkelen dat toegankelijk is voor iedereen en waar iedereen kan genieten van sport in een festivalsfeer. Met meer dan 2.000 deelnemers is het de grootste triatlon in de BENELUX in een van de meest spectaculaire decors ter wereld.

We “Stick Together” door een event aan te bieden voor iedereen.


Campagnes

Cibel-Cebon

Rode Duivel  Jan Vertonghen en topwielrenner Greg Van Avermaet nemen fruit eten heel serieus. In deze teaser video voor Cibel-Cebon dagen ze elkaar uit in een reeks van ‘fruitproeven.’

We werkten voor Cibel-Cebon een activerend social mediatraject uit. Een fotoshoot zorgde voor heel wat extra marketing- en activatiemateriaal.

Let the battle begin!

Coca Cola

Een frisse Coca-Cola kan gekke dingen doen met een mens. Zelfs van de Rode Duivels echte danstalenten maken. Wij shaketen graag met hen mee en blikten zo samen deze TV spot in voor het WK 2018 in Rusland.


De toekomst van het voetbal

Logo TF

Think Footure, de naam zegt het zelf, wij staan voor de toekomst in het voetbal.

Met Stick Together werken we aan een betere voetbalwereld voor iedereen. Think Footure investeert en onderneemt in het voetbal, financieel en ethisch verantwoord. Waar de sport -door normvervaging- aan kracht en geloofwaardigheid heeft ingeboet, grijpen wij terug naar de essentie en de waarden die het voetbal mooi en belangrijk maken. Vreugde, samenhorigheid, respect, ontplooiing,…

Wij bouwen aan een community van vrouwen, mannen, kinderen, amateurs en profs die de passie en de waarden van het voetbal belichamen, delen en verspreiden. Wij laten ze elkaar en anderen inspireren. Inclusief leiderschap is onze basis om de boodschap over te brengen.


Think Footure Camps

Wij organiseren jaarlijks innovatieve voetbalkampen voor meisjes en jongens van 8 tot 16 jaar. Alle voetbalkampen worden opgezet via eenzelfde methode die gebaseerd is op 3 pijlers: ‘Value Based Coaching’, ‘Voetbaltechnische innovatie’ en ‘Better people Better Athletes’.

Tijdens al onze kampen geven we workshops rond maatschappelijke thema’s, zodat de jonge sporters niet enkel leren voetballen, maar veel meer. Hiervoor werken we samen met Child Focus.


Missie in het vrouwenvoetbal

Think Footure bouwt een ecosysteem waarin kinderen, mannen, vrouwen, amateurs en profs elkaar versterken en inspireren.

Meisjes komen nog steeds heel wat drempels tegen in de sportwereld. Met dit in het achterhoofd is ‘Think Footure Girl Power’ ontstaan. Think Footure wil dezelfde kansen bieden aan alle voetballende meisjes en jongens. We kunnen dan ook met trots zeggen dat 3 Red Flames zich de komende jaren achter het project scharen. Zo dragen we samen ons steentje bij aan het Belgisch vrouwenvoetbal en de vrouwensport in het algemeen.


PROFvoetbal

Voetbal is de populairste sport ter wereld. Voetbal is mooi. Voetbal heeft power. Voetbal geeft power. Dat houden wij steeds in ons achterhoofd. MAAR eenmaal in de stadionlichten zijn voetballers kwetsbaar. De maatschappij beziet hen als rolmodellen. Voor zogenoemde managers worden ze winstgevende objecten.

Wij geven voetballers de tools en de verantwoordelijkheid om op en naast het veld te groeien, om te ontwikkelen als voetballer en te ontplooien als mens.

Wij begeleiden topsporters, ethisch verantwoord en financieel transparant.

Meer info?

 

voetbal

Video

Ronde van Vlaanderen stop motion TV spot

Een minuscuul mannetje genaamd Julien de Flandrien voor een REUZE Ronde van Vlaanderen, en dat vanaf de Grote Markt. Na drie jaar is de Ronde nu écht thuis in Antwerpen, dixit deze stop motion video.

Na een succesvolle start online, mocht Julien ook doorfietsen naar TV.

Beerschot TV

Het mooie sportieve verhaal van Beerschot staat op beeld. We verzorgden gedurende meer dan een jaar de video content van de Antwerpse club.

 


Digital

SportingA_StickTogether

Sporting A leeft voor het maatschappelijk belang, ze brengen alle Antwerpenaren in beweging.

Antwan is de sympathieke en sportieve mascotte van Sporting A die de jongste Antwerpenaars warm maakt voor sport en beweging. Samen met Antwan ontwikkelden we de Antwan-wandelquiz die te vinden is in verschillende parken in de stad!

Om het nog attractiever te maken werd er een APP van gemaakt. Via de APP scan je de QR-codes op de borden van je wandelroute en beantwoord je de vragen meteen op je scherm. Wie alle vragen heeft opgelost, kan met de app aan het laatste bord een coole foto nemen samen met onze Antwan in 3D. Dat wordt een mooi souvenir!

Blijf bewegen!
Antwan


Hockey

Streethockey is een groep (ex-)internationale hockeysters die zich sinds 2015 inzetten voor de volgende generatie.  Zij weten hoe het voelt om in de arena te stappen, met de passie, de opwinding, de vreugde en de tranen. Maar bovenal weten ze hoe sport hun leven veranderde. Al deze expertise en ervaringen delen ze met jonge meisjes die dromen om hen ooit op te volgen. Onze missie is om terug te geven aan de sport.

We “Stick Together” met de volgende generatie.


Sustainable development goals

Screen Shot 2021-04-26 at 16.10.42

De Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties zijn de doelstellingen die de wereld zich stelt richting 2030 om aan duurzame ontwikkeling te werken. De 17 hoofddoelstellingen en 169 subdoelstellingen vormen het belangrijkste internationaal duurzaamheidskader voor de komende 11 jaar.

Wij ondersteunen bedrijven en organisaties bij het behalen van deze deze doelstellingen. Heel graag deken wij mee na over initiatieven rond “gezondheid en welzijn” en “gendergelijkheid”.

 

 

 

EHF case 

De European Hockey Federation lanceerden een grote sensibiliseringscampagne rond “gender balance” voor hun leden. De campagne #equallyamazing zet de nadruk op de complementariteit en inclusief leiderschap samen met en door prominente persoonlijkheden uit de hockey wereld. Dit binnen alle domeinen van de sport: coaching, boardroom, officials en spelers. Stick Together nam deel als consultant en met het verhaal van Sofie.

 

Luister naar het inspirerende verhaal van topvrouw Marijke Fleuren, voorzitter van de EHF, lid IOC commissie Women in Sport en Europese High Level group on Gender equality in sport.

equally amazing

Digitale fandag

Connecteer met je fans vanuit je eigen studio!

Trap het nieuwe seizoen af met 4uur  live gestreamde Club Radio voor iedereen die de link ontvangt. Je fans kijken en luisteren mee.  Door middel van een  unieke “branded” mobiele radio studio die geïnstalleerd kan worden waar jullie wensen zolang de technische restricties voorzien zijn. Hier kunnen professionele  radio presentators samen met de club zelf  (een side kicks) een eigen live stream show maken.

Om echt te connecteren wordt er op voorhand, tijdens en na de show op een interactieve manier input van de supporters gevraagd. Alsook houden we van entertainment met en door de fans. Belspel, muziek aanvragen, interviews, het vragenuur enz…

Dit allemaal live vanop de club met een door spelers.

Luister hier naar onze trailer!